listopad 2024
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
po | út | st | čt | pá | so | ne |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Akce
Využijte LinkedIn na 100 localhost. On-line webinář
- Datum konání: 27.4.2021, 10:00
- Datum ukončení: 27.4.2021, 15:30
- Místo konání: On-line
Získejte návod, jak na sociální síti LinkedIn tvořit obsah, spravovat firemní stránky nebo třeba dělat reklamní kampaně. Využijte LinkedIn na 100 localhost a oslovte 1.800.000 uživatelů v České republice.
Co se na webináři dozvíte?
- Proč je dobré být vidět jako firma na LinkedIn a koho na něm oslovíte?
– o čem vlastně celý LinkedIn jako sociální síť je?
– jaké má pravidla a zákonitosti,
– jak se chovají jeho uživatelé V ČR. - Jak si založíte firemní stránku?
– projdeme si krok za krokem založení stránky,
– ukážeme si tipy a triky, jak ji efektivně spravovat,
– probereme, podle jakých metrik vyhodnocovat úspěšnost komunikace. - Obsah je král i na síti LinkedIn
– jak tvořit zajímavý obsah,
– trendy, které letos na „Linkáči“ frčí,
– jak funguje algoritmus LinkedIn a jak toho využít. - Placená reklama
– proč to bez ní moc nejde?
– jak jít na ni chytře?
– co potřebujete, abyste úspěšně oslovili vaši cílovou skupiny?
– reklama na LinkedIn nemusí být drahá.
V případě nepříznivé epidemiologické situace, proběhne akce formou on-line webináře.
Cena webináře:
Cena člen komory: 3.300 Kč bez DPH - 3.993 Kč s DPH
Cena ostatní: 4.150 Kč bez DPH - 5.021,50 Kč s DPH
Pro koho je webiniř vhodný?
Koncepce semináře je vhodná pro lidi, kteří začínají se správou firemních stránek ale i mírně pokročilé. Ocení ho hlavně markeťáci. A pokud ještě stránku na této síti nemáte, během semináře ji společně založíme.
Úplnou trefou do černého je, pokud jste:
- Správce sociálních sítí
… který hledá inspiraci pro správu stránek na LinkedIn. - Tvůrce obsahu pro sociální sítě
… který chce mít přehled o aktuálních trendech na LinkedIn. - Online markeťák
…který se chce naučit, jak reklama a kampaně na LinkedInu fungují a jak na ně.
Seminář není vhodný pro ty, kteří seminář absolvovali v roce 2020.
Proč se mám na webinář přihlásit?
- Budete umět sami založit a nastavit firemní LinkedIn stránky.
- Zvládnete jejich správu.
- Získáte tipy a triky, jak vytvářet zajímavý obsah.
- Naučíte se vytvářet reklamu na LinkedIn.
Kdo bude lektorem?
Vítězslav Klement
Je od roku 2013 spojen s největší světovou i českou mediální agenturou GroupM, jejíž součástí je například online agentura H1.cz. V ní postupem času pracoval s malými i velkými firmami. Později celý tým specialistů, pečující nejen o sociální sítě globálních klientů.
Vypracovával komunikační strategie pro značky jako ŠKODA Auto, Red Bull, L ´Oréal nebo Unilever. Absolvoval zahraniční stáže v Dubaji a Madridu. V současnosti zastává v agentuře pozici Social Skillhead, kdy dohlíží na social media content & performance pro všechny mediální agentury, které jsou součástí GroupM v České republice. Také pravidelně přednáší na Vysoké škole ekonomické v Praze.
Registrace na akci ZDE.
Kontakt
- Kontaktní jméno pořadatele: Hospodářská komora ČR
- Telefon na pořadatele: 602 262 145
- E-mail na pořadatele: kurzy@komora.cz
Vaše teritorium
-
Evropa
- Andorra
- Belgie
- Bělorusko
- Bosna a Hercegovina
- Bulharsko
- Černá Hora
- Česká republika
- Dánsko
- Estonsko
- Finsko
- Francie
- Chorvatsko
- Itálie
- Lichtenštejnsko
- Litva
- Makedonie
- Moldavsko
- Nizozemsko
- Norsko
- Polsko
- Portugalsko
- Rakousko
- Rumunsko
- Rusko
- Řecko
- Slovinsko
- Spojené království
- Srbsko
- Španělsko
- Švédsko
- Švýcarsko
- Ukrajina
- Severní Amerika
- Jižní Amerika
- Asie
- Austrálie a Oceánie
- Afrika