listopad 2024
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
po | út | st | čt | pá | so | ne |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Akce
Vylaďte svůj marketing!
- Datum konání: 27.8.2019, 10:00
- Datum ukončení: 27.8.2019, 16:00
- Místo konání: Hospodářská komora ČR, Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1
Mnoho věcí dokážeme sami – třeba vyléčit si rýmu, namazat bolavé koleno … Ale troufli byste si kurýrovat srdeční arytmii? Vytrhnout nosní mandli? Léčit žaludeční vředy?
Malé a střední podniky se dnes bez marketingu a komunikace neprosadí. Většinou to majitel nebo management zvládají sami. Nebezpečí číhá v bodu obratu, kdy už se neobejdete bez specialistů. Jaké nebezpečí? Že už tento to bod máte dávno za sebou a nevíte o tom.
Konference by vám měla ukázat, kde hledat v takovém případě pomoc. Jak neutrácet zbytečně, jak dosáhnout maximální efektivity. Jednotliví řečníci mají letité zkušenosti s projekty, které vás mohou inspirovat:
- Marketingová strategie,
- Jak zlepšit účinnost letáků, brožur,katalogů,
- Content marketing,
- Sociální sítě,
- Direct marketing,
- Marketingová automatizace …
Přihlaste se na konferenci „Kdy potřebujete profesionála aneb nebojte se agentur“ a využijte možnosti se inspirovat a ptát se řečníků na cokoliv.
Program konference:
10:00 – 10:30 Mýty
Marek Hlavica, Asociace komunikačních agentur
Televize je jen pro velké firmy, B2B nepotřebuje marketing, agentura je vždy dražší než zaměstnanec, komunikaci rozumí každý.
- To jsou jen některé mýty, jejichž neotřesitelnost se zdá být věčná. Opravdu?
10:30 – 11:00 Marketingová strategie versus plán
Markéta Vesecká , Dorland
Strategie je frekventované slovo a nikdo se dobrovolně nepřizná k tomu, že ji nemá. Ale často je jedinou „strategií“ reakce na okamžité potřeby a poptávku.
- Proč bez podnikové a marketingové strategie vyhazujete peníze oknem
- Co má strategie obsahovat a proč
- Jaký je rozdíl mezi strategickým a taktickým marketingem
- Proč potřebujete znát potřeby svých zákazníků
- Jak moc dobře znáte své konkurenční výhody a co musíte vědět o konkurenci
- Jaká je návratnost investice do strategie
11:00 – 11:30 Tisknete?
Martin Vymětal, Boomerang
Brožury, katalogy a letáky – zdánlivá banalita. Rozdíly v účinnosti mohou být ale propastné.
- 5 kroků, jak zlepšit firemní tištěné materiály
- Jak zajistit svým publikacím dlouhotrvající dopad na zákazníky a obchodní partnery
- Jak nepodcenit distribuci
11:30 – 11:40 Přestávka
11:40 – 12:10 Hodně TV muziky za málo peněz
Michal Novák, Czech Promotion
Televize je obecně považována za nejdražší medium a pro řadu malých a středních firem se často jeví jako nedostupná.
- Jak udělat TV kampaň, která prodává, i když na ní nemáte desítky milionů korun.
- Jak třeba i s desetinovým rozpočtem dosáhnout vysokého a kvalitního zásahu zákazníků.
- Kdy a pro koho to má vlastně vůbec smysl.
12:10 – 12:40 Content marketing
Jan Javornický, Ellite Solutions
Obsahový marketing není exkluzivní specialita pro velké holky a kluky z korporátů sedící na mnohamilionových rozpočtech. Je to tradiční a zároveň moderní forma komunikace, která zkrátka funguje.
- Jak dělat marketing, který budou vaši zákazníci, obchodní partneři a zaměstnanci sami vyhledávat a sdílet
- Jaký obsah je vhodný pro vaši firmu a jak pomáhá budovat sílu značky
- Jak kontent marketing pomáhá v B2B komunikaci a obchodě
12:40 – 13:10 Sociální sítě jako marketingový nástroj
Petr Struna, Ogilvy
Případová studie vás provede cestou od obrázků, které možná baví děti, až k nejvyužívanějšímu kanálu zákaznické péče a k úspěšné prodejní kampani. To vše na Facebooku.
- Proč by se o firemní sociální sítě neměly starat sekretářky
- Proč lajky nejsou měřítkem úspěchu
13:10 – 14:00 Přestávka na oběd
14:00 14:30 Direkt marketing
Pavel Buršík, GERONIMO
Případová studie z oboru stavebnictví ukáže, co zvládne obchodní oddělení a na co je lepší si najmout agenturu:
- Dvakrát měř – testování kampaně není ztráta času
- Kapacita, kterou nemá smysl si ve firmě držet
- Kupecké počty – návratnost investice na jediném novém zákazníkovi
Případová studie představí, jak – i když klient všechno měl a všemu rozuměl, agentura pomohla splnit obchodní cíl.
14:30 – 15:00 Marketingová automatizace aneb co zvládne chytrý program
Milan Janecký, Wunderman
Co je automatizace ve výrobě asi víte. Automatizace ale může fungovat i v marketingu. Zjistíte, co se skrývá pod pojmem marketingová automatizace a jak z toho může profitovat vaše firma.
- Proč je lepší personalizovat vaši odchozí komunikaci se zákazníky
- Jak zákazníka můžete oslovit nejen jménem v mailu, ale že může mít i personalizovanou webovou stránku
- Jak získávat zákaznická data nutná k personalizaci
- Jak správně nastavená automatizace může pomoci k lepším prodejům
15:00 – 16:00 Ptejte se. Neworking & číše vína
Přítomní odborníci budou po dobu jedné hodiny k dispozici k osobním konzultacím. Diskutujte s nimi u sklenky dobrého vína.
Cena konference:
člen Hospodářské komory ČR - 2.000 Kč bez DPH (2.420 Kč s DPH)
ostatní - 2.500 Kč bez DPH (3.025 Kč s DPH)
Pro koho je konference vhodná?
- Pro všechny, kterých se nějakým způsobem dotýká propagace firmy
- Pro majitele společností
- Pro markeťáky
Bližší informace a možnost registrace zde.
Kontakt
- Kontaktní jméno pořadatele: Miloš Křepelka
- Telefon na pořadatele: 602 262 145
- E-mail na pořadatele: krepelka@komora.cz
Vaše teritorium
-
Evropa
- Andorra
- Belgie
- Bělorusko
- Bosna a Hercegovina
- Bulharsko
- Černá Hora
- Česká republika
- Dánsko
- Estonsko
- Finsko
- Francie
- Chorvatsko
- Itálie
- Lichtenštejnsko
- Litva
- Makedonie
- Moldavsko
- Nizozemsko
- Norsko
- Polsko
- Portugalsko
- Rakousko
- Rumunsko
- Rusko
- Řecko
- Slovinsko
- Spojené království
- Srbsko
- Španělsko
- Švédsko
- Švýcarsko
- Ukrajina
- Severní Amerika
- Jižní Amerika
- Asie
- Austrálie a Oceánie
- Afrika