listopad 2024
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
po | út | st | čt | pá | so | ne |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Akce
- Úvod
- /
- Akce
- /
- Tvořte firemní časopisy a newslettery, které osloví lidi na 1. pohled! On-line webinář
Tvořte firemní časopisy a newslettery, které osloví lidi na 1. pohled! On-line webinář
- Datum konání: 13.4.2021, 10:00
- Datum ukončení: 13.4.2021, 16:00
- Místo konání: On-line
Firemní časopis a newsletter je vysoce efektivní marketingový nástroj. Tištěná nebo digitální periodika a firemní časopisy mají stále své místo v komunikační strategii a tvorbě značky – na kurzu získáte to správné know how jak na to.
Zvyšte radikálně věrnost zákazníků ke značce a firmě díky unikátnímu obsahu své firemní komunikace. Ve věku digitální komunikace máte možnost mimořádně přesně měřit výsledky své firemní komunikace a neustále zlepšovat obsah a cílení své databáze pro rozesílku newsletteru.
Nestačí jen dobrý text, žijeme v době vizuální komunikace, právě dobré vizuály jsou nejvíce sdílené na sociálních sítích. Firemní časopis navíc odráží firemní kulturu a je vhodným nástrojem pro budování značky zaměstnavatele.
Co se na webináři dozvíte?
- Poznáte základy vhodných žurnalistických žánrů a publicistiky.
- Naučíte se, jak se tvoří atraktivní obsah a jaké jsou jeho moderní formy, které skutečně osloví cílovou skupinu čtenářů.
- Zjistíte, jak úspěšně šířit obsah na sociálních sítích a dosáhnout organický dosah zdarma.
Detailní obsah školení:
- Redakce časopisu a interní proces tvorby – co je cílem komunikace.
- Návaznost na jednotný vizuální styl dané značky – správná barevnost.
- Kdo je publikum a mluvíme jeho řečí?
- Dlouhodobá obsahová strategie – co chceme sdělit a proč?
- Firemní či obecní periodikum – styly psaní:
- interní (důležitost vnitropodnikové komunikace, sdílení informací)
- externí (firemní propagace, informování zákazníků a nebo občanů..)
- Obrázek pomáhá zvýšit čtenost.
- Infografika – jak ji používat?
- Titulní stránka – prodává obsah uvnitř.
- Dobrý titulek je uměním – jak ho psát a nepsat?
- Důležité pojmy: autorizace, editace, korektura.
- Etický kodex, ověření faktů a právo autorizace / bulvár a jeho hranice/
- Kudy cesta nevede – na co si dávat pozor a proč to nedělat.
Specifika šíření periodik v on-line světě
- CRM a databáze – jak aktualizovat správně své kontakty
- Newsletter a měření výsledků – GoogleAnalytics a zpětná vazba
- Jak získávat nové kontakty a oslovit nové cílové skupiny
- Proč a jak využít sociální sítě a na co si dávat pozor
Cena webináře:
Cena člen komory: 3 500,00 Kč bez DPH - 4 235,00 Kč s DPH
Cena ostatní: 4 400,00 Kč bez DPH - 5 324,00 Kč s DPH
Je webinář vhodný pro mě?
Program je určen pro všechny pozice vyžadující tvorbu firemních či obecních periodik, tvůrce newsletterů, tiskové mluvčí a PR experty.
Kurz je určen pro všechny specialisty, kteří vytvářejí firemní časopis nebo obecní periodikum, newsletter, zpravodaj či věstník – v tištěné i elektronické podobě.
Poznámka:
Kurz není vhodný pro ty, kteří jej absolvovali v roce 2019 a 2020!
Jaké metody v rámci kurzu použijeme?
- Budeme krátce analyzovat stávající firemní časopisy a newslettery, které si účastníci vezmou sebou na školení.
- Individuální přístup ke každému účastníkovi.
- Aktivní trénink.
- Výklad obohacený příklady z praxe.
- Klademe důraz na osobní zážitek — praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu.
- Vzájemná interaktivní diskuse účastníků, kde si vyměňují své zkušenosti.
Proč se mám na webinář přihlásit?
- Je to jeden z nejúspěšnějších kurzů Hospodářské komory v letech 2019 – 2020.
- Vaše konkurence nespí a sleduje aktuální trendy i vás.
- Cílem není získat certifikát na nástěnku, ale zlepšit firmu díky předaným několikaletým zkušenostem.
- Jedinečná možnost konzultace i dalších vašich marketingových témat.
- Nesestříhaný video záznam z akce pro všechny účastníky.
Kdo bude lektorem?
Vít Baloušek - lektor a reklamní mág, copywriter, konzultant
„Jedině spokojený zákazník může být věrným zákazníkem“, říká Vít Baloušek.
Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter i kreativní ředitel, kdy řídil tým 18 pracovníků v reklamní agentuře. Má zkušenosti z mezinárodních reklamních agentur Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett, specializuje se nyní na originální vzdělávání v oblastech:
- kreativní reklamní tvorba,
- strategický marketing, tvorba značky
- brand management,
- komunikační dovednosti a techniky prodeje,
- digitální komunikace a sociální sítě a také na oblast automotive.
Je i lektorem marketingového vzdělávání CIMA v rámci certifikace platné pro celou EU. Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu – kniha vyšla v nakladatelství Computer Press pod názvem „Žijte a myslete kreativně“.
Nyní se věnuje jako lektor a trenér předávání svých zkušeností z praxe více než 25 let působení v oboru marketingu a reklamy. Školí vždy s důrazem na aplikaci do praxe.
Registrace na akci ZDE.
Kontakt
- Kontaktní jméno pořadatele: Hospodářská komora ČR
- Telefon na pořadatele: 602 262 145
- E-mail na pořadatele: kurzy@komora.cz
Vaše teritorium
-
Evropa
- Andorra
- Belgie
- Bělorusko
- Bosna a Hercegovina
- Bulharsko
- Černá Hora
- Česká republika
- Dánsko
- Estonsko
- Finsko
- Francie
- Chorvatsko
- Itálie
- Lichtenštejnsko
- Litva
- Makedonie
- Moldavsko
- Nizozemsko
- Norsko
- Polsko
- Portugalsko
- Rakousko
- Rumunsko
- Rusko
- Řecko
- Slovinsko
- Spojené království
- Srbsko
- Španělsko
- Švédsko
- Švýcarsko
- Ukrajina
- Severní Amerika
- Jižní Amerika
- Asie
- Austrálie a Oceánie
- Afrika