prosinec 2024
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
po | út | st | čt | pá | so | ne |
1 | ||||||
2 | 4 | 6 | 7 | 8 | ||
9 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | |
16 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
Akce
- Úvod
- /
- Akce
- /
- Partnerské akce
- /
- Odhalte, jak na úspěšné tiskové sdělení a tiskové konference. Workshop
Odhalte, jak na úspěšné tiskové sdělení a tiskové konference. Workshop
- Datum konání: 31.10.2019, 10:00
- Datum ukončení: 31.10.2019, 16:00
- Místo konání: Hospodářská komora ČR, Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1
Ptáte se, jak dostat vaši firmu do médií? Jak najít téma, které novináře zaujme a jak s ním pracovat? Co to obnáší a proč publicita může prospět zájmům vaší firmy?
Přijďte na workshop, kde si posvítíme na nástroje moderního „public relations“. Povíme si, které z nich dávají ve vašem oboru největší smysl. Zamyslíme se i na nad tím jak a zda svolat tiskovou konferenci a kdy volit jiné možnosti komunikace s novináři.
Co se na workshopu dozvím?
- Jak dnes fungují média a co chtějí
- Proč a jak komunikovat s novináři
- Jak to, že „public relations“ je mocnější než marketing
- Proč kombinovat tradiční a online nástroje
- Tisková zpráva a informace pro média
kde vzít téma, které zaujme
jak nabídnout informaci redakcím
klasická tisková zpráva a její zákonitosti
netradiční formy práce s informacemi
- Tisková konference a setkání s médii
kdy má smysl pořádat tiskovou konferenci / briefing
kde ji uspořádat, koho pozvat, koho zapojit
co nachystat pro média
jak tiskovou konferenci / briefing moderovat a vést
na co dát pozor – tipy a triky
„jak být tak akorát kreativní„
- Právo a média – máme reagovat na chybu v médiích? A jak?
- V průběhu workshopu budete mít (volitelně) možnost vyzkoušet si vystoupení před televizní kamerou (zahájení akce pro média anebo odpověď na běžný dotaz novináře)
Cena workshopu:
člen Hospodářské komory ČR - 3.200 Kč bez DPH (3.872 Kč s DPH)
ostatní - 3.930 Kč bez DPH (4.755 Kč s DPH)
Je workshop vhodný pro mě?
Kurz ocení každý, kdo pracuje s médii:
- šéfové a manažeři firem, kteří potřebují znát zákonitosti mediálního světa
- pracovníci tiskových oddělení a píáristi
Proč se mám na workshop přihlásit?
- Zjistíte tipy a triky jak na PR
- Osvojíte si komunikaci s novináři
- Odhalíte jak nejlépe protlačit svoji informaci do médií
- Naučíte se bruslit v tiskových zprávách
- Zvládnete uchopit tiskové konference tím správným způsobem
Kdo bude lektorem?
Hana Hejsková – certifikovaná lektorka, mentorka, mediální konzultantka a trenérka.
S účastníky kurzů sdílí zkušenosti z mnohaleté praxe v oblasti komunikace s médii včetně krizového public relations.
V minulosti realizovala různorodé komunikační projekty v Čechách a na Slovensku. Byla ředitelkou vnitřní a vnější komunikace, šéfredaktorkou interních časopisů.
V roce 2009 se stala nejcitovanější tiskovou mluvčí firem z komerční sféry v České republice. Pět let také zastupovala ČR v porotě mezinárodní komunikační soutěže European Excellence Awards.
Studovala pedagogiku, ekonomiku služeb a cestovní ruch, mezinárodní vztahy, řízení lidských zdrojů a řadu programů z oblasti komunikace.
Bližší informace a možnost registrace zde.
Kontakt
- Kontaktní jméno pořadatele: Miloš Křepelka
- Telefon na pořadatele: 602 262 145
- E-mail na pořadatele: krepelka@komora.cz
Vaše teritorium
-
Evropa
- Andorra
- Belgie
- Bělorusko
- Bosna a Hercegovina
- Bulharsko
- Černá Hora
- Česká republika
- Dánsko
- Estonsko
- Finsko
- Francie
- Chorvatsko
- Itálie
- Lichtenštejnsko
- Litva
- Makedonie
- Moldavsko
- Nizozemsko
- Norsko
- Polsko
- Portugalsko
- Rakousko
- Rumunsko
- Rusko
- Řecko
- Slovinsko
- Spojené království
- Srbsko
- Španělsko
- Švédsko
- Švýcarsko
- Ukrajina
- Severní Amerika
- Jižní Amerika
- Asie
- Austrálie a Oceánie
- Afrika