Užitečné kontakty
Užitečné kontakty
Incoterms 2020
Incoterms 2020
Poradenství
Poradenství
Vzdělávání
Vzdělávání
Publikace
Publikace
Konference
Konference
Teritoriální setkání
Teritoriální setkání

Akce

Kupní smlouva v zahraničním obchodě

  • Datum konání: 26.3.2013, 09:00
  • Datum ukončení: 26.3.2013, 14:30
  • Místo konání: Hotel Constans, Břetislavova 14, Praha 1
Kupní smlouva v zahraničním obchodě

Pro koho je seminář určen? pro vývozce a dovozce, pro dopravce, zasílatele, pracovníky pojišťoven a bank a pro pracovníky dalších organizací působících v zahraničně-obchodní činnosti.

Cílem semináře je mimojiné i výměna názorů a poznatků ze současné praxe. Lektoři proto očekávají interaktivní diskusi v průběhu celého semináře.

Přednášející:

JUDr. Miroslav Šubert

Tajemník komise ICC ČR pro dopravu, pojištění a logistiku a komise pro obchodní právo a praxi, autor českého překladu INCOTERMS 1990, 2000 a 2010, člen návrhové komise ICC pro vydání INCOTERMS 2010.

Ing. František Janatka, CSC.

Od roku 1997 dodnes je ředitelem Institutu mezinárodního obchodu, dopravy a spedice (IMODS o.p.s.) v Praze. Je autorem a spoluautorem řady odborných publikací s problematikou mezinárodního obchodu a odborných skript. Jako odborný poradce v otázkách mezinárodního obchodu spolupracuje s řadou výrobních a obchodních organizací. Od roku 2006 přednáší na vysoké škole NEWTON College problematiku mezinárodního obchodu a mezinárodního marketingu.

Účastnický poplatek

Účastnický poplatek  je 3.630,– Kč vč. DPH

V ceně semináře je i jeden výtisk publikace „Vzorová mezinárodní kupní smlouva ICC

Slevový program

  • Člen ICC ČR – sleva z celkové částky: 1 a více kolegů z jedné firmy – sleva 20–30 localhost dle příspěvkového řádu
  • Nečlen – sleva z celkové částky: 2 kolegové z jedné firmy – sleva 5 localhost, 3 kolegové z jedné firmy – sleva 10 localhost, 4 a více kolegů z jedné firmy – sleva 15 localhost

Program

8:30 – 9:00 Prezence
9:00- 10:30

Zahájení a úvodní slovo, současná situace u nás a v zahraničí

Zvýšení rizikovosti, zejména pro vývozce zboží a služeb

  • sjednání kupní smlouvy
  • průzkum trhu-územní, zbožový, cenový
  • zajištění dostatečných informací o partnerech
  • volba práva
10:30-10:45 Přestávka na občerstvení
10:45 – 12:00

Sjednání dodacích a platebních podmínek

  • Smluvní vzory a jejich použití
  • Vzorová kupní smlouva ICC
12:00 – 12:30 Oběd
12:30 – 13:15

Přepravní rizika

  • Význam volby dopravní cesty a dopravního prostředku
  • Hlavní současné problémy při realizaci dodacích podmínek
  • Podmínky pro využití služeb dopravce a zasílatele
  • Hranice odpovědnosti dopravce v jednotlivých odvětvích
  • Odpovědnost zasílatele v rozdílném postavení u nás a v zahraničí
  • Zbožové pojištění proti pojištění odpovědnosti dopravců a zasílatelů
  • Dopravní dokumenty, poukaz na hlavní nedostatky
13:15 – 13:20 Přestávka na občerstvení
13:20 – 14:10

Platební rizika pro vývozce a možnosti jejich omezení

  • Volba vhodných platebních nástrojů
  • Využití faktoringu
  • Pojištění platební nevůle a platební neschopnosti
14:15 Závěr semináře

Kontakt

  • Kontaktní jméno pořadatele: Ing. Kateřina Petrů
  • Telefon na pořadatele: 603 188 026
  • E-mail na pořadatele: petru@icc-cr.cz

« Zpět na seznam

Spolupracujeme s

  • Asociace exportérů
  • BusinessInfo.cz
  • Celní správa
  • Cyber Fox
  • Czech Trade
  • Hospodářská komora
  • KZPS
  • SmartWhistle.cz
  • SPCR
  • SSL
  • Škoda Auto Vysoká škola