listopad 2024
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
po | út | st | čt | pá | so | ne |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Akce
Jak vyzrát na PPC reklamu v Google Ads? Praktický workshop
- Datum konání: 13.10.2020, 10:00
- Datum ukončení: 13.10.2020, 16:00
- Místo konání: Hospodářská komora ČR, Florentinum - recepce A, Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1
Oslovte zákazníka přímo. Přesně ve chvíli, kdy na internetu hledá právě váš produkt, vaši službu! Zvyšte návštěvnost vašeho webu/e-shopu. Jak? Pomocí PPC reklamy v Google Ads a Sklik na Seznamu.
Přijďte na workshop „Jak vyzrát na PPC reklamu v Google Ads“ a získejte ověřený návod, jak na to.
Co se na workshopu naučíte?
- Jaký je rozdíl mezi systémy Google Ads a Sklik?
– který z nich je pro vaši reklamu vhodný a jak to poznat. - Jaké typy a formáty reklam si můžete zvolit?
- Postup, jak si vytvoříte vlastní reklamní kampaň a jak ji můžete optimalizovat.
- Kterým fatálním chybám v nastavení kampaně se vyhnout.
- Návod, jak si ušetříte čas nastavením automatických pravidel.
- Vyhodnotit si úspěšnost kampaně:
– jaké nástroje k tomu budete potřebovat,
– které metriky je potřeba sledovat. - Dávat si data do souvislostí a zvyšovat tak svoji úspěšnost.
Je workshop vhodný pro mě?
Workshop je pro vás vhodný, pokud:
- jste specialista nebo majitel firmy s B2B i B2C zaměřením,
- chcete, využít váš web nebo e-shop na maximum,
- nechcete sázet na tiskoviny a billboardy, jejichž účinnost nemůžete změřit,
- jste začátečník nebo mírně pokročilý tvůrce reklamních kampaní a chcete své znalosti prohloubit,
- chcete výdaje na marketing plánovat efektivně,
- nejste si jistí přínosem vašich kampaní a jejich správným vyhodnocením,
- kampaně vám spravuje externista či agentura a vy se často nevyznáte v reportovaných výsledcích.
Proč se mám na workshop přihlásit?
- Naučíte se orientovat a pracovat v rozhraní Google Ads.
- Budete umět si sami vytvořit a optimalizovat kampaně ve vyhledávačích a na internetu tak, aby fungovaly.
- Zvládnete vyhodnocovat přínos kampaní pomocí různých analytických nástrojů.
- Ze zjištěných dat dokážete své reklamy dále optimalizovat a tím zvyšovat jejich výkonnost.
- Pokud vám kampaně spravuje externista či agentura, bude schopni s nimi lépe komunikovat a lépe rozumět jimi prezentovaným výsledkům.
- Odhalíte ověřené praktické tipy a vychytávky.
- Skvělé občerstvení během celého kurzu.
Kdo bude lektorem?
Michal Baturko Olbert
Vizionář, analytik a ředitel digitální agentury In creative. Za 14 let jeho marketingového působení mu rukama prošly stovky klientů. V současnosti Michal s klíčovými klienty řeší různé pohledy na jejich podnikání od interpretace dat přes tvorbu strategií až po finanční řízení.
Michal Bureš
Zkušený PPC specialista a team leader oddělení PPC a analytiky v In creative. Majk odpovídá za výsledky PPC kampaní u nejvýznamnějších klientů. Hraje například zásadní roli v rámci péče o klienta, u kterého In creative dosahuje meziročního růstu obratu o 130 localhost. Máte PPC dotaz? Majk je člověk, se kterým ho chcete probrat.
Více infrormací a možnost registrace na workshop ZDE.
Kontakt
- Kontaktní jméno pořadatele: Hospodářská komora ČR
- Telefon na pořadatele: 602 262 145
- E-mail na pořadatele: kurzy@komora.cz
Vaše teritorium
-
Evropa
- Andorra
- Belgie
- Bělorusko
- Bosna a Hercegovina
- Bulharsko
- Černá Hora
- Česká republika
- Dánsko
- Estonsko
- Finsko
- Francie
- Chorvatsko
- Itálie
- Lichtenštejnsko
- Litva
- Makedonie
- Moldavsko
- Nizozemsko
- Norsko
- Polsko
- Portugalsko
- Rakousko
- Rumunsko
- Rusko
- Řecko
- Slovinsko
- Spojené království
- Srbsko
- Španělsko
- Švédsko
- Švýcarsko
- Ukrajina
- Severní Amerika
- Jižní Amerika
- Asie
- Austrálie a Oceánie
- Afrika