listopad 2024
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
po | út | st | čt | pá | so | ne |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Akce
Jak úspěšně budovat značku? On-line webinář
- Datum konání: 30.12.2021, 09:30
- Datum ukončení: 30.12.2021, 12:00
- Místo konání: on-line
K čemu je dobré mít svoji značku? Jak mě může pomoci v prodeji? Odlišit od konkurence? Získejte odpovědi na tyto a další otázky na webináři „Jak úspěšně budovat značku“?
Co se na webináři dozvím?
Po absolvování tohoto interaktivního praktického webináře odhalíte klíčové behaviorální principy, které se týkají značky a komunikace, a naučíte se je aplikovat v praxi. K tomu získáte odpovědi na otázky:
- Co je salience značky?
- Jaký vliv na ni mají symboly značky?
- Jaké jsou postupy pro budování funkčních symbolů značky?
- Jak zohlednit symboly značky při psaní kreativního zadání/briefu?
Každý účastník dostane před zahájením akce prostřednictvím PPL kurýra tištěné karty, se kterými budete během webináře pracovat. Uvádějte proto prosím v přihlášce adresu a mobilní telefon (pro PPL kurýra), kam budete chtít karty zaslat.
Cena webináře
Cena člen komory: 3 900,00 Kč bez DPH - 4 719,00 Kč s DPH
Cena ostatní: 4 880,00 Kč bez DPH - 5 904,80 Kč s DPH
Je webinář/seminář* vhodný pro mě?
Jako manažer/ředitel marketingu budete moci lépe:
- Poznat, jak funguje motivace a lidské rozhodování při volbě značky produktu nebo služby.
- Jaká jsou “pravidla podvědomí” a tedy využití psychologie v komunikaci značky.
- Dlouhodobě strategicky řídit svoji značku přes její symboly.
- Srozumitelně zadat kreativní zpracování reklamních kampaní agentuře nebo grafikovi.
Jako majitel budete moci lépe:
Tvořit strategii komunikace vaší firmy na základě dat o reálných potřebách vašich klientů na B2C i B2B trhu.
Proč se mám na seminář/webinář* přihlásit?
Získáte inspirační karty Symboly značky a dozvíte se:
- jak s nimi pracovat na praktickém workshopu a co vám to přinese do budoucna,
- jak funguje lidské rozhodování o značkách,
- proč se při práci se značkou zaměřit právě na symboly,
- jak si sami sestavíte kreativní zadání pro agenturu nebo grafika, aby se symboly značky pracoval.
Kdo bude lektorem?
Jiří Boudal
Zkušený sociolog. Spoluzakladatel inovativní technologické výzkumné agentury Behavio Labs, která se zabývá skutečnými motivacemi zákazníků při rozhodování na základě poznatků psychologie a neurologie.
Jiří je i spoluautor inspiračních karet Symboly značky. Podílel se na metodice stovek výzkumů v komerční, veřejné i neziskové sféře. Zkušený přednášející na konferencích a oblíbený lektor seminářů.
více informací a možnost registrace zde
Kontakt
- Kontaktní jméno pořadatele: Hospodářská komora České republiky
- E-mail na pořadatele: kurzy@komora.cz
Vaše teritorium
-
Evropa
- Andorra
- Belgie
- Bělorusko
- Bosna a Hercegovina
- Bulharsko
- Černá Hora
- Česká republika
- Dánsko
- Estonsko
- Finsko
- Francie
- Chorvatsko
- Itálie
- Lichtenštejnsko
- Litva
- Makedonie
- Moldavsko
- Nizozemsko
- Norsko
- Polsko
- Portugalsko
- Rakousko
- Rumunsko
- Rusko
- Řecko
- Slovinsko
- Spojené království
- Srbsko
- Španělsko
- Švédsko
- Švýcarsko
- Ukrajina
- Severní Amerika
- Jižní Amerika
- Asie
- Austrálie a Oceánie
- Afrika