listopad 2024
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
po | út | st | čt | pá | so | ne |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Akce
- Úvod
- /
- Akce
- /
- Jak správně řešit spotřebitelské spory a reklamace v roce 2021. On-line webinář zdarma
Jak správně řešit spotřebitelské spory a reklamace v roce 2021. On-line webinář zdarma
- Datum konání: 15.9.2021, 09:00
- Datum ukončení: 15.9.2021, 12:30
- Místo konání: on-line
Odhalte triky, které na vás zkouší zákazníci během reklamací. Úspěšný webinář, který pro velký zájem opakujeme, ale letos už naposledy!
Máte pocit, že si k vám může spotřebitel cokoli dovolit? Jaká jsou vaše práva? Naučte se jak správně a rychle řešit spotřebitelské spory, jak na férovou reklamaci, nebo jak se vyhnout nekalým obchodním praktikám.
Přihlaste se zdarma na webinář Jak správně řešit spotřebitelské spory a reklamace. Nenechte si od spotřebitelů diktovat a mějte spotřební právo v malíku.
Co se na webináři dozvím?
- Do kdy může od smlouvy odstoupit obchodník a do kdy zákazník
- Reklamace vždy a za každou cenu? Ne!
- Způsoby jak uplatnit záruku
- Jak se vyhnout nekalým obchodním praktikám
- Řešte spotřebitelské spory jednoduše!
Program webináře:
09:00 - 11:00
Předsmluvní informace
- co to je spotřebitelské právo,
- kdo je spotřebitel,
- co všechno musím sdělit spotřebiteli, než spolu uzavřeme obchod.
Právo na odstoupení od smlouvy
- lhůty pro odstoupení od smlouvy a jejich běh,
- dopady odstoupení od smlouvy.
Záruky
- zákonné a smluvní,
- prokazování vady,
- způsoby řešení uplatněné záruky.
11:00 - 11:30 Přestávka, čas na dobrou kávu & networking
11:30 - 12:30
Nekalé obchodní praktiky
- co to je a čemu se vyhnout při nabízení svých výrobků a služeb,
Alternativní řešení spotřebitelských sporů
- možnosti v České republice
Webinář je ideální pro:
- majitele firem
- obchodníky
- e-shopisty
- každého kdo prodává nebo kupuje zboží/služby
- webinář není vhodný pro ty, co se ho zúčastnili v roce 2020
Kdo nás bude školit?
Řečníky budou experti z Hospodářské komory
------------------------------------------------------------------------------------
Consumer Law Ready je projekt řízený Evropskou organizací spotřebitelů (BEUC) ve spolupráci s EUROCHAMBRES a Evropskou asociací řemesel, malých a středních podniků (UEAPME). Cílem vzdělávacího projektu je pomoci malým a středním podnikům při dodržování spotřebitelského práva.
Více informací naleznete na oficiálních stránkách.
Projekt je financovaný Evropskou unií za podpory Evropského parlamentu a Evropské komise. Projekt v České republice realizuje Hospodářská komora České republiky a dTest.
------------------------------------------------------------------------------------
více informací a možnost registrace zde
Cena
Kontakt
- Kontaktní jméno pořadatele: Hospodářská komora České republiky
- Telefon na pořadatele: 725 150 165
- E-mail na pořadatele: zufanova@komora.cz
Vaše teritorium
-
Evropa
- Andorra
- Belgie
- Bělorusko
- Bosna a Hercegovina
- Bulharsko
- Černá Hora
- Česká republika
- Dánsko
- Estonsko
- Finsko
- Francie
- Chorvatsko
- Itálie
- Lichtenštejnsko
- Litva
- Makedonie
- Moldavsko
- Nizozemsko
- Norsko
- Polsko
- Portugalsko
- Rakousko
- Rumunsko
- Rusko
- Řecko
- Slovinsko
- Spojené království
- Srbsko
- Španělsko
- Švédsko
- Švýcarsko
- Ukrajina
- Severní Amerika
- Jižní Amerika
- Asie
- Austrálie a Oceánie
- Afrika