listopad 2024
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
po | út | st | čt | pá | so | ne |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Akce
Jak na Instagram? Začátečníci. Praktický workshop.
- Datum konání: 5.2.2020, 10:00
- Datum ukončení: 5.2.2020, 16:00
- Místo konání: Hospodářská komora České republiky, Florentinum, Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1
Novinka!
Praktický workshop, na kterém se naučíte vše, co potřebujete k tomu, aby vaše komunikace na Instagramu měla smysl. Od založení profilu až po vyhodnocování úspěšnosti vašich příspěvků.
Ovládněte Instagram na maximum! Přihlaste se na praktický workshop „Jak na Instagram?“ a dejte vaší značce ten správný šmrnc.
Co se na workshopu naučíte?
Jaká je pozice Instagramu mezi sociálními sítěmi
- pro jaké aktivity je síť vhodná,
- jak si zvolit cílovou skupinu a co s ní dál,
Jak začít na Instagramu komunikovat
- založení profilu,
- nastartování komunikace,
- jak získat sledující,
- základní strategie značky,
- vyhodnocení správy profilu,
- správa profilu vlastními silami nebo agentura?
Tipy a triky
- k čemu slouží hashtagy a jak je využít ke zviditelnění svých příspěvků?
- jak funguje algoritmus zobrazování příspěvků ostatním uživatelů a co s tím můžete dělat vy?
- vyplatí se na Instagramu spolupracovat?
Získáte inspiraci
- trendy na Istagramu ve světě
- odlišnosti sítě v ČR
Cena workshopu:
Cena člen komory 3.300 Kč bez DPH, 3.993 Kč s DPH
Cena ostatní 4.150 Kč bez DPH, 5.021,50 Kč s DPH
Je workshop vhodný pro mě?
Seminář je vhodný pro začátečníky i lehce pokročilé. Jak pro marketingové speciality, tak i pro vedoucí, kteří rozhodují o vhodnosti využití kanálu pro firemní komunikací.
Proč se mám na workshop přihlásit?
- Naučíte se smysluplně a efektivně pracovat s Instagramem.
- Získané dovednosti můžete využít i při správě jiných sítí.
- Odhalíte ověřené praktické tipy a vychytávky, které zvýší vaši úspěšnost na Instagramu.
- Skvělé občerstvení během celého kurzu.
Kdo bude lektorem?
Kateřina Judová
Motto: „Nejraději bourám mýty o sociálních sítích a pomáhám je firmám smysluplně využívat.“
Se sociálními sítěmi Katka začínala, když v Česku znamenaly primárně Facebook a značky se k nim teprve učily hledat cestu. Postupně se vypracovala až na strategické on-line vedení značek, kampaní i eventů, ale především se soustředí na dlouhodobé funkční a přínosné spolupráce s klienty.
Nyní zastřešuje ve FUSE (Omnicom Media Group) celý tým specialistů, se kterým řeší komplexní strategie přítomnosti jednotlivých značek na sítích. Má za sebou úspěšné kampaně pro firmy: Komerční banka, Dr. Oetker, LG, Panzani, Bellinda, Nescafé, Vinolok...
Registrace a více informací ZDE.
Vaše teritorium
-
Evropa
- Andorra
- Belgie
- Bělorusko
- Bosna a Hercegovina
- Bulharsko
- Černá Hora
- Česká republika
- Dánsko
- Estonsko
- Finsko
- Francie
- Chorvatsko
- Itálie
- Lichtenštejnsko
- Litva
- Makedonie
- Moldavsko
- Nizozemsko
- Norsko
- Polsko
- Portugalsko
- Rakousko
- Rumunsko
- Rusko
- Řecko
- Slovinsko
- Spojené království
- Srbsko
- Španělsko
- Švédsko
- Švýcarsko
- Ukrajina
- Severní Amerika
- Jižní Amerika
- Asie
- Austrálie a Oceánie
- Afrika