listopad 2024
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
po | út | st | čt | pá | so | ne |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Akce
Jak na Google Analytics a výkonnostní marketing
- Datum konání: 13.11.2019, 10:00
- Datum ukončení: 13.11.2019, 17:00
- Místo konání: Hospodářská komora ČR, Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1
Zvyšte efektivitu svých on-line aktivit, webových stránek, e-shopů! Sledování návštěvnosti webových stránek v současné době již nestačí. Začněte využívat Google Analytics naplno!
Co se na semináři dozvíte?
- Co je webová analytika a co vám může přinést
- V čem tkví výhody a přínosy nástroje Google Analytics
- Jak se správně zorientovat v nejdůležitějších metrikách, grafech a tabulkách
- K čemu je dobrá konverze a jak ji vypočítat
- Jak správně změřit hodnotu konverze objednávek z e-shopu
- Co je to výkonnostní marketing
- Způsob vyhodnocení výkonnosti reklamních kampaní na internetu
- Jak odhalit neefektivní reklamní kampaně
- K čemu je dobré segmentování návštěvníků vašich webových stránek a jak poznat jejich rozdílné potřeby
- Co to jsou Vícekanálové cesty a jak je využít
- PPC kampaně – co to je a jaký přínos mohou mít pro vás
- Jak pomáhají mikro-konverze při vyhodnocování PPC kampaní Google Ads a Sklik
- Které události lze na webu měřit, a proč byste na ně neměli zapomínat
- Zjistíte, v jakých krocích vám z nákupního košíku e-shopu odcházejí návštěvníci, a jak na to můžeme reagovat
- Dozvíte se, jak můžete zvyšovat výkonnost marketingu a návratnost svých investic (ROI)
- Vyvrátíme si časté interpretační chyby základních metrik:
– návštěvnost webových stránek,
– míra okamžitého opuštění,
– čas strávený na stránce …
Cena semináře:
člen Hospodářské komory ČR - 3.120 Kč bez DPH (3.775 Kč s DPH)
ostatní - 3.900 Kč bez DPH (4.719 Kč s DPH)
Pro koho je seminář vhodný?
Kurz je vhodný pro úplné začátečníky. Ocení ho pak zejména:
- obchodní zástupci
- majitelé firem
- marketingoví specialisté
- správci e-shopů
- a všichni ti, kteří se pohybují v oblasti PR a reklamy
Co si vzít na seminář s sebou?
Pro praktickou práci na tomto školení si prosím vezměte:
- notebook s připojením na wi-fi
- přihlašovací údaje do Google Analytics, Google Ads a Skliku
Kdo bude lektorem?
Bc. Zbyněk Hyrák
Zbyněk je specialista na výkonnostní internetový marketing, webovou analytiku (Google Analytics) a PPC kampaně (Google Ads a Sklik).
Zároveň je certifikovaný partner společnosti Google pro Českou republiku a Slovensko, a současně držitel prestižních mezinárodních certifikátů Google Analytics Individual Qualification a Google AdWords Qualified Individual.
V oblasti internetového marketingu působí na volné noze nepřetržitě již více než 11 let. Zaměřuje se na malé a střední firmy, kterým pomáhá nasadit pokročilejší měření Google Analytics, vyhodnocovat data a otevírá jim nové, často překvapivé možnosti, které webové analytika nabízí.
Spravuje také klientům PPC kampaně (Google Ads a Sklik). Na základě analytických dat posléze optimalizuje web i PPC kampaně a zvyšuje efektivitu celkového marketingu. O webové analytice často a velmi rád přednáší na různých workshopech a konferencích.
Jeho vášní je marketing, který se dá měřit!
Bližší informace a možnost registrace zde.
Kontakt
- Kontaktní jméno pořadatele: Miloš Křepelka
- Telefon na pořadatele: 602 262 145
- E-mail na pořadatele: krepelka@komora.cz
Vaše teritorium
-
Evropa
- Andorra
- Belgie
- Bělorusko
- Bosna a Hercegovina
- Bulharsko
- Černá Hora
- Česká republika
- Dánsko
- Estonsko
- Finsko
- Francie
- Chorvatsko
- Itálie
- Lichtenštejnsko
- Litva
- Makedonie
- Moldavsko
- Nizozemsko
- Norsko
- Polsko
- Portugalsko
- Rakousko
- Rumunsko
- Rusko
- Řecko
- Slovinsko
- Spojené království
- Srbsko
- Španělsko
- Švédsko
- Švýcarsko
- Ukrajina
- Severní Amerika
- Jižní Amerika
- Asie
- Austrálie a Oceánie
- Afrika