Užitečné kontakty
Užitečné kontakty
Incoterms 2020
Incoterms 2020
Poradenství
Poradenství
Vzdělávání
Vzdělávání
Publikace
Publikace
Konference
Konference
Teritoriální setkání
Teritoriální setkání

Akce

Jak na Google Analytics a výkonnostní marketing

  • Datum konání: 13.11.2019, 10:00
  • Datum ukončení: 13.11.2019, 17:00
  • Místo konání: Hospodářská komora ČR, Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1
Jak na Google Analytics a výkonnostní marketing
Zvyšte efektivitu svých on-line aktivit, webových stránek, e-shopů! Sledování návštěvnosti webových stránek v současné době již nestačí. Začněte využívat Google Analytics naplno!

Co se na semináři dozvíte?

  • Co je webová analytika a co vám může přinést
  • V čem tkví výhody a přínosy nástroje Google Analytics
  • Jak se správně zorientovat v nejdůležitějších metrikách, grafech a tabulkách
  • K čemu je dobrá konverze a jak ji vypočítat
  • Jak správně změřit hodnotu konverze objednávek z e-shopu
  • Co je to výkonnostní marketing
  • Způsob vyhodnocení výkonnosti reklamních kampaní na internetu
  • Jak odhalit neefektivní reklamní kampaně
  • K čemu je dobré segmentování návštěvníků vašich webových stránek a jak poznat jejich rozdílné potřeby
  • Co to jsou Vícekanálové cesty a jak je využít
  • PPC kampaně – co to je a jaký přínos mohou mít pro vás
  • Jak pomáhají mikro-konverze při vyhodnocování PPC kampaní Google Ads a Sklik
  • Které události lze na webu měřit, a proč byste na ně neměli zapomínat
  • Zjistíte, v jakých krocích vám z nákupního košíku e-shopu odcházejí návštěvníci, a jak na to můžeme reagovat
  • Dozvíte se, jak můžete zvyšovat výkonnost marketingu a návratnost svých investic (ROI)
  • Vyvrátíme si časté interpretační chyby základních metrik:
        – návštěvnost webových stránek,
        – míra okamžitého opuštění,
        – čas strávený na stránce …

Cena semináře:

člen Hospodářské komory ČR - 3.120 Kč bez DPH (3.775 Kč s DPH)

ostatní - 3.900 Kč bez DPH (4.719 Kč s DPH)

Pro koho je seminář vhodný?

Kurz je vhodný pro úplné začátečníky. Ocení ho pak zejména:

  • obchodní zástupci
  • majitelé firem
  • marketingoví specialisté
  • správci e-shopů
  • a všichni ti, kteří se pohybují v oblasti PR a reklamy

Co si vzít na seminář s sebou?

Pro praktickou práci na tomto školení si prosím vezměte:

  • notebook s připojením na wi-fi
  • přihlašovací údaje do Google Analytics, Google Ads a Skliku

Kdo bude lektorem?

Bc. Zbyněk Hyrák

Zbyněk je specialista na výkonnostní internetový marketing, webovou analytiku (Google Analytics) a PPC kampaně (Google Ads a Sklik).

Zároveň je certifikovaný partner společnosti Google pro Českou republiku a Slovensko, a současně držitel prestižních mezinárodních certifikátů Google Analytics Individual Qualification a Google AdWords Qualified Individual.

V oblasti internetového marketingu působí na volné noze nepřetržitě již více než 11 let. Zaměřuje se na malé a střední firmy, kterým pomáhá nasadit pokročilejší měření Google Analytics, vyhodnocovat data a otevírá jim nové, často překvapivé možnosti, které webové analytika nabízí.

Spravuje také klientům PPC kampaně (Google Ads a Sklik). Na základě analytických dat posléze optimalizuje web i PPC kampaně a zvyšuje efektivitu celkového marketingu. O webové analytice často a velmi rád přednáší na různých workshopech a konferencích.

Jeho vášní je marketing, který se dá měřit!

 Bližší informace a možnost registrace zde.

Kontakt

  • Kontaktní jméno pořadatele: Miloš Křepelka
  • Telefon na pořadatele: 602 262 145
  • E-mail na pořadatele: krepelka@komora.cz

« Zpět na seznam

Spolupracujeme s

  • Asociace exportérů
  • BusinessInfo.cz
  • Celní správa
  • Cyber Fox
  • Czech Trade
  • Hospodářská komora
  • KZPS
  • SmartWhistle.cz
  • SPCR
  • SSL
  • Škoda Auto Vysoká škola