Užitečné kontakty
Užitečné kontakty
Incoterms 2020
Incoterms 2020
Poradenství
Poradenství
Vzdělávání
Vzdělávání
Publikace
Publikace
Konference
Konference
Teritoriální setkání
Teritoriální setkání

Akce

HR Chytře. Získejte ty nejlepší zaměstnance. Konference, III. ročník

  • Datum konání: 6.10.2021, 09:30
  • Datum ukončení: 6.10.2021, 16:00
  • Místo konání: Výstaviště PVA EXPO, Beranových 667, Praha
HR Chytře. Získejte ty nejlepší zaměstnance. Konference, III. ročník
3v1 – Největší akce roku v ČR pro personalisty!

Pro konferenci HR CHYTŘE (6. října 2021) jsme spojili síly se společností Profesia a vytvořili největší HR akci roku v České republice. Tři akce na jednom místě!
III. ročník konference HR CHYTŘE, s podtitulem Získejte ty nejlepší zaměstnance tak letos proběhne společně s X. ročníkem HR Days a akcí Profesia Days.

V dnešní těžké době firmám klesají zakázky, obraty a některé úplně končí. Na trhu se tak začíná objevovat stále více lidí bez práce. V tom je ale zároveň ukrytá ohromná příležitost pro dobré personalisty. Protože i ve zkrachovalé firmě mohli pracovat skvělí zaměstnanci. Získejte je právě pro vaši firmu!

Přijďte odhalit, jak to udělat, aby si právě vaše firma mohla vybírat ty nejlepší volné pracovníky na trhu práce.

Program konference

09:30 - 09:55 Rok 2021 – rok zásadních změn

Jak se vyvíjí situace pracovním trhu v roce 2021, z hlediska výrobního sektoru i služeb. A jaké změny a prognózy můžeme čekat v roce 2022?

Martina Márton, Advantage Consulting
Působí v personální agentuře Advantage Consulting od roku 2008, na pozici obchodní ředitelky. Vybudovala síť poboček a obchodních týmů po celé ČR. Přednáší o efektivitě zdrojů a moderních metodách náboru. Školí konzultanty, jak být úspěšný v recruitmentu. Zabývá se vytvářením nových strategií náboru a budování vztahu.

10:00 - 10:25 Propuštěný člověk: Co od něj čekat a jak si pro sebe získat ty nejlepší?

Poslední rok nám na trhu práce možná trochu zlepšil pohled na propuštěné zaměstnance, nebylo to totiž nic výjimečného. Jak se v každé době bude chovat šikovný člověk bez práce a co můžete čekat od toho, kterého do firmy raději nechcete? Proč je v jejich přístupu rozdíl a co máme udělat pro to, abychom ty nejšikovnější zachytili pro sebe a vyhnuli se těm problémovým?

Lucie Spáčilová PERFORMIA
Má dlouholeté zkušenosti z oblasti personalistiky, vedení lidí a hodnocení zaměstnanců. Od roku 2003 vede v České republice společnost Performia, spol. s r.o. a k tomu trénuje odborné semináře a přednáší na téma výběr, motivace a hodnocení zaměstnanců. Dlouhodobě zabývá budováním úspěšných týmů a analýzou lidského potenciálu. Mimo to jí za ty roky prošly rukami tisícovky testů osobnostního potenciálu, a tak není mnoho odborníků, kteří rozumí lidem tak, jako právě ona.

10:30 - 10:55 Jak zaujmout mileniály na příkladech z praxe?

Možná znáte ta překvapení s mileniály. Do firmy vám nastupuje stále více mladých lidí. Dobře se vyznají v technologiích, jsou neustále on-line, jsou netrpěliví a očekávají ocenění a uznání. Tradiční postupy při práci s nimi nezabírají. Pojďte se seznámit s praktickými tipy jako například gamifikace, které dokáží pracovat s mileniály způsobem, který je nadchne.

Martina Šmidochová, CONECTIO
Martina je zakladatelkou a partnerkou společnosti CONECTIO. Věnuje oblasti personálního řízení (audit a design personálních procesů), zákaznické zkušenosti (tvorba modelu „relationship model“), interim management v oblasti HR, facilitace strategických workshopů, change management, interní komunikace a firemní kultura.

Roman Šuk, CONECTIO
Roman je partnerem společnosti CONECTIO a zaměřuje na vzdělávání managementu v oblasti sociálních sítí, gamifikace a rozvoje obchodu.

11:00 - 11:10 Přestávka, čas na dobrou kávu

11:10 - 11:35 Není kampaň jako kampaň. Neplýtvejte prostředky a zasáhněte správné kandidáty

Náborové kampaně ve spolupráci s marketingovými odborníky se staly v poslední době velmi žádané. Proč? Protože přinášejí výsledky a neplýtvají zdroji ani finančními ani lidskými. Jak udělat kampaň, aby fungovala? Jaké kanály využít, aby se vaše nabídka dostala k těm, pro které je určena? Ukážeme vám, jak s pomocí kvalitní komunikační strategie efektivně zasáhnout potenciální zaměstnance.

Lucie Češpivová, DORLAND
Je majitelkou stejnojmenné marketingové agentury,která působí na trhu již téměř 30 let. Za tu dobu pomohla s úspěšnou marketingovou koncepcí mnoha společnostem a brandům, které se zařadily mezi lídry na trhu. Lucie se mimo marketingu věnuje také své druhé společnosti, která poskytuje outsourcing v oblasti firemních procesů, jejich digitalizaci a optimalizace pro zvýšení efektivity práce včetně řízení lidských zdrojů.

11:40 - 12:05 Jak oslovit ty správné kandidáty on-line?

Odhalte, jak najít ty nejlepší kandidáty na vaše pozice. Dozvíte se, jak koncept “See Think Do Care” pomáhá pochopit celý proces rozhodování uchazečů a jak správně nastavit online strategii na jejich oslovení.

Petra Krištof, Google
Petra pracuje v Googlu druhým rokem na pozici Industry manager. Jejími klienty jsou firmy z oblasti e-commerce. Online marketingu se věnuje 8 let, začínala jako PPC specialista v agentuře INBORN, a poté vedla B2B marketing v Seznam.cz.

12:10 - 12:35 Jak najít toho pravého zaměstnance na LinkedInu?

Pokud hledáte nového zaměstnance, hledejte pomocí moderních technologií. Věděli jste třeba, že na profesionální sociální síti LinkedIn je přes 1,6 milionu Čechů? Avšak, ani tady, ne každý hledá práci a je vhodný právě pro vás a vaši firmu. Pojďme si proto ukázat, koho a jak na LinkedInu hledat, kdo z Čechů je na této síti aktivní a jak a jaké nástroje využívat, abyste byli při hledání úspěšní.

Vítězslav Klement, GROUP M
Je od roku 2013 spojen s největší světovou i českou mediální agenturou GroupM, jejíž součástí je například online agentura H1.cz. V ní postupem času pracoval s malými i velkými firmami. Později celý tým specialistů, pečující nejen o sociální sítě globálních klientů. Vypracovával komunikační strategie pro značky jako ŠKODA Auto, Red Bull, L ´Oréal nebo Unilever. Absolvoval zahraniční stáže v Dubaji a Madridu. V současnosti dohlíží na social media content & performance pro všechny mediální agentury, které jsou součástí GroupM v České republice. Také pravidelně přednáší na Vysoké škole ekonomické v Praze.

12:35 - 13:20 Oběd

13:20 - 14:15 Jak to děláme my. Příklady z praxe:
13:20 - 13:45 – Nábor jinak, aneb co jsme se učili o vysoké fluktuaci a nejtěžší trh práce od roku ’89

Česká spořitelna nabírá přes 1500 nových zaměstnanců ročně přitom počet zaměstnanců výrazně neroste. Podle těchto statistik by měla mít banka samá nové tváře, ale je to tak doopravdy? Je to, co chce klient? Je povolání bankéře atraktivní pro mladí lidi? Jakou roli hrají linioví manažeři ve vyhledávání a získávání nových talentů do banky?

Scott Marlowe, Česká spořitelna
Scott je ředitelem lidských zdrojů v České spořitelně od roku 2017 kde má na starosti kompletní agendu kolem lidi a organizace. Hraje významnou roli i v transformaci banky a zavedení agilních principů spolupráce. Před nástupem do spořitelny Scott pracoval 17 let pro poradenskou společnost Hay Group.

13:50 - 14:15 – Kde a jak hledáme zaměstnance do výroby (PM)
14:20-  14:45 Budoucnost práce: Míří Česko zpátky do minulosti nebo vstříc konkurenceschopnosti?

Vystoupení, které vás nenechá klidnými!
Covid urychlil adopci nových způsobů práce. Virtuální schůzky, sdílené soubory, on-line projektové řízení, více sbíraných dat, vyvrácené obavy o snížené produktivitě a větší ujasnění osobních preferencí zaměstnanců. Avšak i agilnější management, snížení odvahy pro dlouhodobá rozhodnutí , zvyšování potřeby odolnosti… Některé firmy se polarizovaly. Od de-humanizace až po komunitní centra spásy. Ale, co se mezi tím děje s prací v Číně, kde to vše začalo? Přednáška, která vás přiměje k zamyšlení.

Milan Formánek
Milan je profesionál, který pracoval 13 let v marketingu Red Bull Media House. Otestoval různé přístupy na více jak 200 projektech a pomohl přes 100 světovým sportovcům a umělcům. Věnuje se také školením pro neziskovky, univerzity a vybrané firmy (Hospodářská komora, T-Mobile, Siemens, CAMP Institut plánování a rozvoje Prahy, ODIVI z Forbes 30 pod 30, Czechitas).

Jeho bohatá praxe spojená s teorií získanou z poslechu 300+ obchodních audio knížek, představují skvěle namíchaný koktej marketingových postupů, tipů a triků. Velmi rád sdílí své zkušenosti a inspiruje ho propojování kreativců s novými technologiemi a byznysem. Milanovou misí je zvyšovat etiku a estetiku marketingu.

14:50 - 15:15 A co na to vše právníci, aneb ochrana osobních údajů a zákony platí pořád

Co mají společné nový zaměstnanec, pracovní smlouva a ochrana osobních údajů?

Jakub Morávek, advokátní kancelář Felix a spol.
Jakub je předním odborníkem na pracovní právo a ochranu osobních údajů. Vedle advokacie působí jako docent a tajemník katedry pracovního práva a práva sociálního zabezpečení Právnické fakulty Univerzity Karlovy.

Je předsedou sekce pro pracovní právo a členem komise pro občanské právo České advokátní komory, místopředsedou České společnosti pro pracovní právo a právo sociálního zabezpečení a členem Pracovní komise předsedy Rady vlády pro koordinaci boje s korupcí. Jakub Morávek je autorem či spoluautorem řady odborných publikací, včetně komentáře k zákoníku práce a učebnic z pracovního práva a práva sociálního zabezpečení.

15:20 - 16:00 Číše vína & networking

Cena konference:

Cena člen komory: 2 990,00 Kč bez DPH, 3 617,90 Kč s DPH
Cena ostatní: 3 790,00 Kč bez DPH, 4 585,90 Kč s DPH

Přístup na akci HR Days & Profesia Days je zdarma.

Je konference vhodná pro mě?

Pro všechny dobré personalisty a majitele firem. Pro všechny ty, kteří chtějí odhalit návod, jak získat šikovné a kvalifikované zaměstnance do výroby ale i kanceláří.

více informací a možnost registrace zde

Kontakt

  • Kontaktní jméno pořadatele: Hospodářská komora ČR
  • Telefon na pořadatele: 602 262 145
  • E-mail na pořadatele: kurzy@komora.cz

« Zpět na seznam

Spolupracujeme s

  • Asociace exportérů
  • BusinessInfo.cz
  • Celní správa
  • Cyber Fox
  • Czech Trade
  • Hospodářská komora
  • KZPS
  • SmartWhistle.cz
  • SPCR
  • SSL
  • Škoda Auto Vysoká škola