listopad 2024
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
po | út | st | čt | pá | so | ne |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Akce
- Úvod
- /
- Akce
- /
- Semináře
- /
- WEBINÁŘ Hlavní platební podmínky v zahraničním obchodě, jednotlivé platební instrumenty a formy krátkodobého financování
WEBINÁŘ Hlavní platební podmínky v zahraničním obchodě, jednotlivé platební instrumenty a formy krátkodobého financování
- Datum konání: 11.1.2021, 09:00
- Datum ukončení: 11.1.2021, 16:00
- Místo konání: kdekoliv na Vašem pc nebo notebooku s kvalitním internetovým připojením
Školení proběhne formou webináře v pohodlí Vaší kanceláře nebo domova.
Praktický úvodní workshop zaměřený na volbu správné platební podmínky, formy zajištění rizik a financování v zahraničním obchodě.
Seminář se zaměří na problematiku platebních podmínek v zahraničním obchodě a jejich vztah k ostatním podmínkám obchodního kontraktu, především dodacím podmínkám. Velká pozornost bude věnována jednotlivým platebním instrumentům, tedy platbám, dokumentárním inkasům a akreditivům, a dále též formám zajištění platebních a dalších rizik, např. bankovními zárukami či standby akreditivy. Seminář se bude zabývat i hlavními formami krátkodobého financování zahraničního obchodu, jak exportu, tak i importu.
Přednášející v rámci své přednášky poskytne mnoho příkladů a vzorů.
Určeno pro:
Tento seminář je určen především pro bankovní specialisty na oblast financování zahraničního obchodu – klientské pracovníky, kteří nabízejí bankovní služby korporátním klientům a pomáhají jim je správně využít. Dále i ostatním pracovníkům bank v oboru trade finance, např. začínajícím specialistům, vedoucím pracovníkům, právníkům, bankovním poradcům a dalším zájemcům.
Další skupinou případných posluchačů, pro které je tento seminář určen, jsou zaměstnanci firem, které jsou aktivní v zahraničním obchodě, tj. vedoucí pracovníky v oblasti obchodu a financí, prodejce, specialisty připravující a realizující kontrakty, spolupracující s bankami apod.
Seminář bude zaměřen na nabytí praktických znalostí, tj. je postaven na příkladech a diskusi.
Přednášející:
Bc. Pavel Andrle, LL.M. - tajemník Bankovní komise a komise pro obchodní právo a praxi při ICC ČR, poradce a lektor v oblasti Trade Finance
Program:
08:45 - 08:55 Registrace
09:00 - 09:05 Úvodní slovo - zástupce ICC ČR
09:05 - 10:30 Hlavní platební podmínky v zahraničním obchodě, platby předem a po dodání
- hlavní platební podmínky v zahraničním obchodě
- vztah dodacích podmínek Incoterms 2020 a platebních podmínek
- platba předem
- platba po dodání – rizika a jejich zajištění
10:30 - 10:50 Přestávka na kávu / čaj
10:50 - 12:00 Dokumentární inkaso, směnka
- dokumentární inkaso – jak funguje
- výhody a nevýhody dokumentárního inkasa
- hlavní chyby v praxi při využití inkas a jak se jim vyhnout
- směnka v zahraničním obchodě, náležitosti, převod směnky, financování směnek
- hlavní náležitosti směnečného práva z pohledu praxe
- příklady, otázky a odpovědi
12:00 - 13:00 Oběd
13:00 - 14:00 Dokumentární akreditiv, financování
- hlavní prvky dokumentárních akreditivů
- dokumentární akreditiv z pohledu dovozce
- dokumentární akreditiv z pohledu vývozce
- před-exportní financování za pomocí akreditivů
- financování odložené splatnosti
- financování dovozce
- příklady, otázky a odpovědi
14:00 - 14:15 Přestávka na kávu / čaj
14:15 - 15:15 Zajištění rizik
- zajišťující instrumenty: bankovní záruka a standby akreditiv
- záruky na požádání v. záruky akcesorické
- hlavní náležitosti záruk
- standby akreditiv – hlavní náležitosti
- hlavní chyby při používání záruk v praxi
- příklady, otázky a odpovědi
15:15 - 16:00 Financování pohledávek
- odkupy pohledávek
- hlavní prvky úvěrového pojištění
- faktoring a jeho hlavní formy, diskontování faktur
- formy „Supply Chain“ finance
16:00 Závěr semináře
Slevový program:
Člen ICC ČR – sleva z celkové částky: 1 a více kolegů z jedné společnosti – sleva 10, 20 nebo 30localhost dle příspěvkového řádu
Nečlen – sleva z celkové částky: 2 kolegové z jedné společnosti – sleva 5localhost, 3 kolegové z jedné společnosti – sleva 10localhost, 4 a více kolegů z jedné společnosti – sleva 15localhost
Jste členem ICC ČR? Seznam členů naleznete zde (v dolní části stránky).
Registraci je nutné provést pro každou osobu zvlášť pod jejím jménem, e-mailem a telefonním číslem.
Registrace na webinář je závazná, při neúčasti se uhrazený účastnický poplatek nevrací, viz. Všeobecné obchodní podmínky ICC ČR, storno poplatky viz. bod 4.
Prezence účastníků před webinářem v čase 8:45 - 8:55 hod.
V průběhu webináře bude dopolední, obědová a odpolední přestávka.
Přihlášky ve wordu zasíláme na požádání - filipkova@icc-cr.cz
Těšíme se na Vás :)
Tento seminář můžeme zrealizovat i na míru přímo ve vaší společnosti! Kontaktujte nás pro více informací.
Cena
Kontakt
- Kontaktní jméno pořadatele: Renata Filípková
- Telefon na pořadatele: 727 913 390
- E-mail na pořadatele: filipkova@icc-cr.cz
Soubory
Vaše teritorium
-
Evropa
- Andorra
- Belgie
- Bělorusko
- Bosna a Hercegovina
- Bulharsko
- Černá Hora
- Česká republika
- Dánsko
- Estonsko
- Finsko
- Francie
- Chorvatsko
- Itálie
- Lichtenštejnsko
- Litva
- Makedonie
- Moldavsko
- Nizozemsko
- Norsko
- Polsko
- Portugalsko
- Rakousko
- Rumunsko
- Rusko
- Řecko
- Slovinsko
- Spojené království
- Srbsko
- Španělsko
- Švédsko
- Švýcarsko
- Ukrajina
- Severní Amerika
- Jižní Amerika
- Asie
- Austrálie a Oceánie
- Afrika