listopad 2024
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
po | út | st | čt | pá | so | ne |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Akce
FESTIVAL EXPORTU CZ 2016
- Datum konání: 15.6.2016
- Datum ukončení: 16.6.2016
- Místo konání: Výstaviště Expo - Křižíkovy pavilony, Praha 7 - Holešovice
Cílem projektu Festival Exportu 2016 je povzbudit mezinárodní obchodní spolupráci. Informační a kontaktní akce na podporu mezinárodní obchodní spolupráce.
Služby pro mezinárodní obchod – B2B Matchmakingová setkání – Poradenství – Teritoriální informace – Podpora exportu-importu – Sdílení kontaktů – Umění a chutě čtyř světadílů
Festival Exportu CZ je projektem, který podporuje exportní aktivitu a mezinárodní obchodní spolupráci společností.
V roce 2013 sdružení CzechInno ve spolupráci s partnery realizovalo 1. ročník Festivalu Exportu CZ, který byl zaměřen na podporu exportu a mezinárodní obchodní spolupráce. Tímto byla zároveň založena tradice setkávání firem se zástupci státní správy a institucemi na podporu podnikání a exportu.
Cíl Festivalu Exportu CZ
Cílem Festivalu Exportu CZ je nejen podpora společností v mezinárodní obchodní spolupráci, ale i poskytnutí aktuálních informací a kontaktů, které jsou potřebné k úspěšnému exportu. Společnostem jsou touto cestou představeny také obchodní a kulturní zvyklosti jednotlivých exportních destinací.
Předchozí ročníky Festivalu Exportu CZ
Zájem o Festival Exportu CZ každým rokem stoupá. V roce 2013 se jej aktivně zúčastnilo téměř 250 účastníků z 8 zemí, v roce 2014 pak více než 600 účastníků z 18 zemí. V roce 2015 se již 3. ročníku festivalu zúčastnilo téměř 800 účastníků z 35 zemí, kteří zde měli možnost vyslechnout si přednášky více než 60 přednášejících, navštívit expozice téměř 80 vystavovatelů a realizovali zde více než 150 bilaterálních obchodních jednání.
Festival Exportu CZ 2016
V roce 2016 se sdružení CzechInno v rámci Festivalu Exportu CZ rozhodlo podpořit zejména export inovativních produktů a služeb včetně propagace mezinárodní obchodní spolupráce s vysokou přidanou hodnotou. Mezi základní cíle projektu patří následující aktivity:
- Podpořit mezinárodní obchodní spolupráci českých i zahraničních společností
- Prezentace společností aktivních na poli mezinárodního obchodu s důrazem na vývoz jejich inovativních produktů a služeb
- Propagace služeb institucí na podporu exportu a mezinárodní obchodní spolupráce
- Umožnit přímý kontakt mezi všemi aktéry vývozních aktivit navzájem včetně výměny informací a osvědčených postupů v oblasti exportu a mezinárodní obchodní spolupráce
- Představit účastníkům festivalu umění, kulturu a gastronomii destinací, které se mohou stát jejich potenciálními obchodními partnery, a to formou atraktivního doprovodného programu
Cílové skupiny festivalu
Festival Exportu CZ je určen českým i zahraničním exportérům a společnostem s potenciálem expanze z ČR do zahraničí či ze zahraničí do ČR.
Sekundární cílové skupiny:
- Instituce zaměřené na podporu exportu a internacionalizace podniků
- Úspěšní exportéři a společnosti, které úspěšně internacionalizovaly své podnikání
- Zahraniční společnosti s potenciálem spolupráce s českými partnery
- Organizace sdružující podnikatele a sítě na podporu podnikání
Zúčastněné společnosti v rámci projektu získají dostatek cenných informací a hlavně kontaktů potřebných pro úspěšnou realizaci zahraničních aktivit.
Teritoriální a oborové zaměření festivalu
Festival Exportu CZ 2016 se zaměřuje zejména na spolupráci s netradičními destinacemi, které jsou zařazeny do Exportní strategie ČR v letech 2012-2020 nebo mají vysoký potenciál obchodní spolupráce s ČR.
Mezi zájmové oblasti projektu patří následující destinace:
- Východní trhy a postsovětské republiky
- Ukrajina, Kazachstán, Ázerbajdžán, Bělorusko, Moldavsko, Mongolsko,
- Dálný Východ
- Čína, Vietnam, Indonésie, Malajsie, Filipíny, Tchaj-wan, Indie, Thajsko, Japonsko
- Jižní a Severní Amerika
- Mexiko, Peru, Chile, Dominikánská republika, Nicaragua, Panama, Brazílie, Argentina, Kanada, Venezuela, Guatemala
- Severní, Střední a Jižní Afrika
- Maroko, Egypt, Jižní Afrika, Tunisko, Alžírsko, Ghana, Nigérie, Demokratická republika Kongo
- Evropa a Blízký Východ
- Turecko, Izrael, Libanon, Jordánsko, Jemen, Pákistán, Irák, Kuwait, Spojené arabské emiráty
Co se týká oborové orientace, Festival Exportu CZ 2016 se zaměřuje zejména na propagaci tradičních a dynamicky se rozvíjejících oborů českého průmyslu a na propojení českých společností s relevantními zahraničními partnery.
Oborové oblasti projektu jsou následující:
- Strojírenský a letecký průmysl
- Energetika a environmentální technologie
- Elektrotechnika a optika
- Informační a telekomunikační technologie
- Chemický, potravinářský, pivovarnický a lihovarnický průmysl
- Nanotechnologie
- Doprava, stavebnictví a reality
- Finance
- Obchod a služby
Přidaná hodnota projektu Festival Exportu CZ 2016
- aktuální informace, které jsou důležité pro export a mezinárodní obchod
- okamžité nové obchodní příležitosti prostřednictvím networkingu v rámci festivalu a pro kvalifikované zájemce i v rámci matchmakingových setkání s konkrétními partnery dle vlastních preferencí – B2B setkání !!!
- poradenství přímo na míru společnosti účastníka a kontakty důležité pro úspěšný export
- teritoriální informace prezentace zastupitelských úřadů států zařazených mezi prioritní a zájmové proexportní země s možností získání přímých kontaktů na zahraniční obchodní partnery – Teritoriální workshopy
- oborové informace – prezentace na expozicích českých i zahraničních firem – Firemní expozic
- možnost prezentace vlastní společnosti na akci s maximálním portfoliem partnerů jako jsou státní správa, podnikatelské reprezentace, aktivní i potenciální exportéři a obchodní partneři, a to v samotném srdci Evropy – v Praze
- náhled na umění a gastronomii světadílů doprovodný program – sekce Umění a chutě čtyř světadílů
To vše v Praze: na jednom místě v rámci Festivalu Exportu CZ 2016
Děkujeme!
více informací o festivalu naleznete na www.festivalexportu.cz
Soubory
Vaše teritorium
-
Evropa
- Andorra
- Belgie
- Bělorusko
- Bosna a Hercegovina
- Bulharsko
- Černá Hora
- Česká republika
- Dánsko
- Estonsko
- Finsko
- Francie
- Chorvatsko
- Itálie
- Lichtenštejnsko
- Litva
- Makedonie
- Moldavsko
- Nizozemsko
- Norsko
- Polsko
- Portugalsko
- Rakousko
- Rumunsko
- Rusko
- Řecko
- Slovinsko
- Spojené království
- Srbsko
- Španělsko
- Švédsko
- Švýcarsko
- Ukrajina
- Severní Amerika
- Jižní Amerika
- Asie
- Austrálie a Oceánie
- Afrika